Szolgáltatási Feltételek

 

Általános tudnivalók:

Webshop szolgáltatásunk célja az általunk forgalmazott termékek elérhetővé tétele vásárlóink számára. A Webshop-unk alatt szereplő árucikkek köre folyamatosan bővül és igyekszünk minél teljes körűbb leírást biztosítani az egyes termékekről. A vásárló a “Fokföldi ibolya sarjak” kategória menüpont segítségével tudja elkezdeni a böngészést a termékek között.

• A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a Kapcsolat menüpontban jelzett számon hétköznap 08:00-16:00 óráig rendelkezésére állunk!

Távszerződés:

A szerződés tárgya a Bognár Istvánné dr Bozsik Anikó őstermelő Webshop-jában található valamennyi termék. A termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg. A megjelenített termékek kizárólag on-line, postai szállítással, vagy személyes átvéttel rendelhetőek meg. A termékek körét fokföldi ibolyák (sarjak) képezik.
A megrendelés elküldésével és annak Bognár Istvánné dr Bozsik Anikó e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre az Bognár Istvánné dr Bozsik Anikó őstermelő (2600 Vác, Törökhegyi u. 11-13., Telefon: +36-30-974-7651) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között.

Jelen www.fokfoldiibolyak.hu „Szolgáltatási Feltételek” menüpont alatt elhelyezett tartalom a Megrendelő számára lehetővé teszi a rendelés feltételeinek tanulmányozását.

A Megrendelőnek lehetősége nyílik a fizetés, szállítás módjának kiválasztására.

Amennyiben a Megrendelő postai úton történő kiszállítást igényel, úgy a Szolgáltató köteles a Vevő által a Kosárba helyezett és megrendelt termékeket a Megrendelőlapon megjelölt szállítási címre eljuttatni.

Amennyiben a Megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. A Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a postai szállítás esetén a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – előre utalás esetén átutalással, személyes átvétel esetén készpénzben kifizetni.

Az esetleges jogviták elbírálására a Felek a Szolgáltatónak megfelelő helyi városi bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat Bognár Istvánné dr Bozsik Anikó őstermelő nem iktatja.

A vásárlás menete:

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Ha szeretne egy terméket kosarából törölni válassza a “Távolítsa el” jelölőnégyzetet, majd kattintson”Vásárló kosár frissítése” gombra. Mennyiség módosítása esetén írja be a kívánt darabszámot, majd válassza a „Vásárló kosár frissítése” gombot, hogy frissüljön a kosár tartalma.
  3. Amennyiben befejezte a vásárlást és szeretné a kosarába rakott termékeket megrendelni, jelölje be az “Egyetértek a Szolgáltatási Feltételekkel, és azokat feltétel nélkül betartom! (olvasás)” jelölőnégyzetet. Ezen az oldalon, lehetőség van még az esetleges Kedvezmény kódok, illetve Ajándék kártyák érvényesítésére is. Kattintson a “Pénztár” feliratú gombra és kövesse az utasításokat.
  4. Adjuk meg Számlázási címünket. Regisztrált felhasználók kiválaszthatják a regisztrációnál megadott címüket, Vendég felhasználóként meg kell adni a szükséges adatokat! Amikor kész vagyunk, kattintsunk a “Tovább” gombra.
  5. Adjuk meg Szállítási címünket. Regisztrált felhasználók kiválaszthatják a regisztrációnál megadott címüket, Vendég felhasználóként meg kell adni a szükséges adatokat! Amikor kész vagyunk, kattintsunk a “Tovább” gombra.
  6. Válasszuk ki a kívánt Szállítási módot. Személyes átvétel esetén 0.-Ft, Posta automata csomag, illetve DPD futár szállítás kiválasztása esetén a Magyar Posta – Postapont illetve DPD mindenkori aktuális hirdetményében feltüntetett díjtétele szerint. Amikor kész vagyunk, kattintsunk a “Tovább” gombra.
  7. Válasszuk ki a Fizetés módját. Előre utalás esetén a rendelés visszaigazolásán található számlaszámra kérjük a rendelés összegét, a kiválasztott esetleges postaköltséggel együtt átutalni. Készpénzes fizetésre is lehetőség van a Termék személyes átvétele esetén. Amikor kész vagyunk, kattintsunk a “Tovább” gombra.
  8. Fizetési információnál megadhatjuk az esetleges saját nyilvántartásunk rendelési számát. Kitöltése nem kötelező. Amikor kész vagyunk, kattintsunk a “Tovább” gombra.
  9. Az utolsó lépés a rendelés megerősítése. Ezen a lapon összesítve láthatjuk az általunk megadott adatokat, illetve megrendelt termékeket. Amennyiben javítani szeretnénk valamely adatot (akár a kosár tartalmát), bármely fázisból visszaléphetünk az előző képernyőkre, illetve a kosárhoz is. Amennyiben mindent rendben találtunk, kattintsunk a “Megerősítés” gombra, amellyel véglegesítjük és elküldjük rendelésünket a webáruháznak.
  10. A megrendelő E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap (Az e-mail-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás 24 órán belül meg kell, hogy történjen, ez a webáruház rendszerünknél automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.) Előre utalás esetén, a visszaigazolás tartalmazza a számlaszámot, ahová az átutalást várjuk.

A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Ebben az esetben a kosárnál a “Pénztár” gomb lenyomása után lehetőségünk van regisztrációra, vagy regisztráció nélkül, “Vendég”-ként a Pénztárhoz menni. Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a korábban regisztrációnál megadott szállítási és számlázási adatok egyszerű kiválasztásával! Fontos hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. “Vendég” felhasználóként minden egyes rendeléskor meg kell adnia a számlázási és szállítási adatait.

Felvilágosítás, probléma:

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Bognár Istvánné dr Bozsik Anikót az  i n f o [kukac] f o k f o l d i i b o l y a k [pont] hu email címen. Megrendelését követően, (illetve előre utalás esetén a rendelési összeg beérkezése után 1-2 munkanapon belül) felkeressük Önt a szállítással kapcsolatos egyeztetés céljából. Ezt követően a megadott címre gondosan becsomagolva elküldjük a visszaigazolt termékeket.

Áraink:

Az árucikkek mellett feltüntetett ár természetesen Magyar forintban értendő.

Termékválasztékunkat, termékleírásainkat és árainkat igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel elkészíteni és folyamatosan frissíteni, de ennek ellenére weboldalunkon előfordulhatnak hibák, melyekért Bognár Istvánné dr Bozsik Anikó őstermelő felelősséget nem vállal! A Szolgáltatónak jogában áll az árait bármikor módosítani, azonban ez esetben a Megrendelővel is kell egyeztetnie az árváltozást. Mindenkor betartjuk az árukereskedelem tisztességes etikai normáit. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járunk el.

Garancia:

Dísznövények esetén, mivel a növény egy gyorsan romló termék, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.

KISZÁLLÍTÁS

Webshopunkban vásárolt termékeket Magyarország területén MPL futárszolgálattal Postapontokra, illetve DPD futárszolgálattal szállítjuk ki 2-3 munkanapon belül.

A szállítási költség megrendelésenként kerül megállapításra. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a megrendelés visszaigazoláson feltüntetett szállítási határidőket betartsa. Mindazonáltal nem tudjuk a felelősséget vállalni a szállítás során történő, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél által, Ön által vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért. Ha a csomag nem érkezik meg a megadott időn belül, akkor vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. Ez idő alatt semminemű visszatérítés nem lehetséges. Az át nem vett küldemények újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Szállítási költség (előreláthatólag):

Személyes átvétel 0.- Ft
MPL futárszolgálat Postapont– Előre utalással 1355.- Ft
MPL futárszolgálat Postapont – Fizetés átvételkor 1985.- Ft
DPD futár – Előre utalással 1380.- Ft
DPD futár – Fizetés átvételkor 1700.- Ft

Vásárlástól való elállás joga:Kérjük olvassa el Szállítási tájékoztatónkat is!

Bognár Istvánné dr Bozsik Anikó (őstermelő) a szolgáltatás terén etikusan és törvényesen a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el:

A fogyasztó (továbbiakban Megrendelő) a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte.

Az értékesítő (továbbiakban Szolgáltató) köteles a Megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Megrendelő ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles a Megrendelőt tájékoztatni.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

A Megrendelő a vásárlással kapcsolatos panaszával, kifogásával az oldal alján található címen, illetve telefonszámon élhet. Amennyiben nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, felkeresheti az Online vitarendezés oldalt.

Elállási jog gyakorlásának menete:

Dísznövények esetén, mivel a növény egy gyorsan romló termék, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.

Szolgáltató/Üzemeltető adatai:

Üzemeltető / szolgáltató: Bognár Istvánné dr Bozsik Anikó (őstermelő)
Székhely: 2600 Vác, Törökhegyi utca 11-13.
E-mail cím: i n f o [kukac] f o k f o l d i i b o l y a k [pont] hu
Adószám: 79083030-1-33
Őstermelői igazolvány szám: 1770327
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatósága
Szerződés nyelve: Magyar
Telefonszám: +36-30-974-7651